сряда, 27 юни 2012 г.

Молив за очи на Revlon

Здравейте момичета,
днес ще ви покажа един страхотен молив за очи на Revlon- Grow Luscious 004.
Съвсем наскоро бяхме излезнали с моя приятел на разходка и нямах абсолютно никакво намерение да си купувам каквото и да е било. Минавайки обаче покрай един козметичен магазин си казах само да надникна, за да видя какво предлагат и излизам. И така влезнах уж за малко и първото нещо, което забелязах беше щанд на Revlon. Бях чела и чувала много положителни отзиви на тази марка за фондютените, червилата, гланцовете, някои спирали. Нямах обаче никаква представа какви са моливите им за очи. Тъй като любимият ми цвят е зелен погледа моментално ми се спря на този зелен молив. Първоначално ме привлече красивата му опаковка на преливащо блестящо зелено със сребристо. Както на повечето моливи, така и на тази на края му е показан цвета. Отворих веднага капачицата му, за да го видя дали наистина е толково интересен, както са го дали на опаковката. За мое огромно очудване се оказа, че всъщност е доста по-красив отколкото очаквах. Цветът мога да го определя като маслено зелено, примесено със ситно смлени брокатени златисти частици, които го правят много нежен, на слънце изглежда преливащо-хамелеоново-зелено. Брокатът изобщо не е натрапчив, а точно обратното, кара го да изглежа много свежо, интересно, забавно. Тук съм се опитала да доловя частичките му и да ви покава как изглежда:



 Веднага си го купих, цената му беше 13 лв. На следващия ден го изпробвах. Нанесох го сутринта към 8 часа, стоях с него цял ден на жегата, мислих си, че ще се размаже, но за мое щастие изобщо не помръдна. Вечерта към 23 часа изглеждаше все едно току-що съм го нанесла. Почиства се много лесно с лосион за премахваме на грим. От тогава доста чесно го използвам и мнението ми за него не се е променило. Стана ми любим продукт. Ето как изглежда нанесено върху ръката ми:


Горещо ви го препоръчвам, няма да съжалявате. Дано да съм била полезна.
До скоро!
Attractive Style

1 коментар:

  1. Здравейте, имаме отворена програма за БЕЗПЛАТНО тестване на продукти от всички, които имат блогове за красота, мода и лайфстайл. Ако проявявате интерес може да се обърнете към нас на адрес: t.markova@parfimo.bg

    ОтговорИзтриване