събота, 15 декември 2012 г.

Обновеният ми козметичен несесер

   Здравейте момичета. Много се извинявам за дългото ми отсъствие, надявам се, че няма сърдити. Беше ме обхванал периода на " без муза", но тази вечер мисля да драсна няколко реда. Идват прекрасни празници, всеки се прибира по родните места, за да отпразнува със семейството и приятелите си тези светли дни. Не мога да не споделя с вас радостта си, че и аз ще се завърна в България и ще видя всички мои любими хора. Пожелавам ви от сърце, да си изкарате чудесно и магията от Коледния и Новогодишния дух, за ви държи през цялата следваща година.





     Както бях обещала в последното си ревю на тема   "Новата ми козметична чантичка на 

 Catrice", ще ви покажа с какви продукти я напълних.   

     



                             


   Зима е, а както знаете студа не е приятел на кожата, косата, ноктите и устните. Ако не полагаме грижи за тях, но резултата ще бъде доста лош. Кожата ще изглежда зачервена, дехидратирана, напукана, люпеща, доста неприятно както на усещане, така и на външен вид. Същото важи и за косата, устните, ноктите, което води до некомфорт. Абсолютно всеки път, когато излизам имам в себе си балсам за устни, независимо сезона, тъй като се устните нуждаят от непрекъсната грижа. 



    Този е на Balea, произведено от ДМ. Все повече се заглеждам в техните продукти поради две причини. Първата е, че са произведени в Германия (немците са известни с качествените си продукти) и втората е, че съм изпробвала доста тази козметика и наистина имат страхотни попадения. Това балсамче е с розова капачка, в стандарта форма, 4,8 г., с много лек вкус на югурт. Стои прозрачно на устните, като им придава влажност, с нормална консистенция ( не е от тези много мазните, които се разтичат около устните). Като качество и трайност не сам очарована. Не се различава по нищо от масовите балсами, като на Nivea, Leocrema, Avon, Orifflame и т.н. Но не съм си и помисляла, че ще е кой знае колко по-различен от тях. Не знам дали бих си го купила отново, тъй като ми трябва продукт, който ще държи хидратирани устните ми дълго време, без да се налага да се мажа през няколко часа. Ако си търсите просто балсам, без да очаквате чудеса от храбрости, то това е добър избор.


   Както съм споменавала и преди обожавам червилата. От известно време се заглеждам в р2 Kosmetik. Нова е за мен, успя да ме заинтригува с големия си асортимент и разнообразието си от цветове.  Цветът, който имам аз е 059 Copa-cabana, смесица между нежно розово с лек прасковен нюанс. 



    Подходящ е особено за лютото, но аз лично използвам тези цветове целогодишно. Не обичам през зимата яркият грим, а по-семпъл с лек оттенък. Преди да нанеса червилото, поставям балсам като основа. Самото червило се размазва по устните лесно. Стои свежо и романтично. Идеално е за първа среща, тъй като придава закачливост и загадъчност. Издържа около 2 часа, при положение, че не се консумират храна или напитки.  


    Харесва ми това, че дори и без балсам, стои лъскаво, сякаш има глос отгоре.


   Не си спомням цената точно, но определено беше на достъпна и по-скоро ниска. Имам купища червила в къщи и няма да ми стигнат поне 10 години, за да ги изхабя, но определено бих си купила и някой друг цвят на тази марка. Опаковката е метална, не е тежка, придава и класа. 

   Следващият продукт е основа за сенки, пак на същата марка. Тъй като останах с добро впечатления от червилото им, реших да се сдобия и с тази база. Малка компактна опаковка, с 5 мл. продукт. Още не съм я пробвала, защото си ползвам още тази на Artdeco от доста време и  е почти като нова, супер пестелива, а срокът на годност на р2 е само 6 месеца. Не виждам смисъл да я пробвам няколко пъти и да я оставя да се развали и да се озове в боклука.

  
    Любимият ми коректор" Рол-онът на Garnier". За този прекрасен продукт, ще посветя отделна публикация. Вървеше в комплект с това огледалце с едно нормално и едно увеличаващо стъкло. 



    Моливи за очи. Купих си три- черен, зелен и един с два цвята. Както се забелязва от снимката зеленият (100 green)  и черният ( 010 black) са отново на р2. Автоматични са, без основа се размазват, но с база определено се задържат дълго време. Всяко момиче трябва да има в себе си черен молив, за това си го купих, а зеленият (освен, че съм му почитателка) има малки фини блестящи частици. Едва забележими са, но придавам свежест в погледа.


   Сребристо-лилавият молив е на Essenсe (10 sweet & heart). За съжаление не съм го използвала често, но впечатлението ми до момента, е добро. Харесват ми и двата цвята, от едната страна е сребрист (идеален за предстоящите празници), а от другата е светло лилав-хамелеон
 ( прекрасен е, има малки блестящи частици, които променят нюанса си на различна светлина).


   Ще завърша публикацията си с тези сенки на MaXFactor, цвят - Mysterious  Black-12. Не бих казала, че са черни, по-скоро тъмен графит. Като качество са супер, ползвала съм ги само с основа. 


  Момичета, желая ви едно незабравимо изживяване  на  Коледа и Нова година. Нека белобрадият старец ви донесе здраве, много усмивки, веселие и любов в сърцата.  Весели празници!

    Ще се радвам да се присъедините към Facebook страницата ми тук , както и да ми пишете на е-майл attractivestyle@abv.bg 

 А вие какво държите в козметичните си несесери?

Поздрави 
Attractive Style
  



3 коментара:

  1. Здравей, незнам дали някой преди мен те е тагнал, но аз те тагнах тук - http://exsmokernynaeve.blogspot.com/2012/12/tag-blog-your-heart-out.html

    Ще ми е много интересно да видя и твоите отговори.

    ОтговорИзтриване
  2. здравей, много готин блог имаш, поздравления! :) Знам че P2 са немска фирма, но ме интересува дали ги има в България ако знаеш :?

    ОтговорИзтриване
  3. За съжаление не съм си била в България от много време и не съм наясно :) Но се надявам, ако още ги няма да ги пуснат в най-скоро време :)

    ОтговорИзтриване