събота, 22 декември 2012 г.

Tag: Blog Your Heart Out


 Здравейте момичета. Благодарение на една прекрасна beauty блогърка http://exsmokernynaeve.blogspot.de/, ще взема участие в Tag: Blog Your Heart Out. Тя ме тагна и пожела да види моите отговори и с удоволствие ще и отговоря.

1. Кое те вдъхнови да започнеш този блог?

      От малка харесвам козметиката, и всеки път когато мама отиваше на работа , бягах в стаята и и почвах да се гримирам като нея. Когато тя се връщаше от работа ми казваше, че съм била много хубава, но съм твърде малка, за да използвам гримове за големи,  тъй като кожата ми ще се състари по-бързо, пък и гримовете били, за да прикрият недостатъците ни, а моята още детска млада кожа нямала такива. Наистина е била права. Радвам се, че е успяла да ме спре, за да не похабя още от рано младостта си.  Но вече пораснах, започнах да се интересувам как продуктите влияят на състояние на кожата ни, четях всеки ден блогове, статии и какво ли още не, как с малко грим, можем да направим чудеса.  Разбира се не ми се получаваха от първия път, но с повече желание и опити, резултатите почнаха да ми харесват. С използването на козметични продукти придобих представа за тях, кое е качествено кое не, как се използват, започнах да оценявам стойността им ( не само в материален аспект)  и ето как се роди решението ми да започна своя блог.  Наистина обожавам да чета различни статии и ревюта на момичетата. Харесва ми това, че намерих хора, с които споделяме общи интереси и мании като разкриваме своите безпристрастни мнения за продуктите. Ние няма да спрем да използваме козметиката, но ще можем да предпазим момичетата да не си купуват боклуците на пазара, които имат само хубава реклама без покритие, а и ще се спрат на вече използвани и тествани продукти. Така се чувствам полезна на хората.


2.  Как избра на каква тематика да е блогът ти?

    Както разказах вече, козметиката ми е слабост още от дете и с всяка изминала година тя растеше  и накрая се превърна в моя страст. Нямах колебание за темата на блога ми.

3. Кое е нещото, което повечето хора не знаят за теб?


      Може би не знаят, че съм нисичка и много любопитна също и, че  съм зодия Лъв.

4. Кои са трите думи, които описват стила ти?


     Спортно-елегантен с аксесоари. Както вече бях споменала в една своя публикация, аксесоарите за моята друга ОГРОМНА страст.



5. Какво обичаш да правиш, когато не пишеш в блога си?


     Да се срещам с приятелите си, да пътувам и да танцувам.


    Момичета, тагвам ви всички да споделите с мен отговорите на тези въпроси. Ще ми е много интересно да ги прочета.

    Ще се радвам да се присъедините към Facebook страницата ми тук , както и да ми пишете на е-майл attractivestyle@abv.bg 

Поздрави!
Attractive Style

Няма коментари:

Публикуване на коментар