събота, 22 декември 2012 г.

Коледен Маникюр

   Здравейте момичета. Останаха само два дена и ще посрещнем най-светлия и дългоочакван празник. Всеки трескаво се пазарува, купува подаръци за любимите си хора. Малчуганите с нетърпение чакат Дядо Коледа да ги посети, градовете са украсени с гирлянди, лампички, свещи, сякаш целият свят се подготвя за голямото празнуване. Вдъхновена от тази весела и тържествена атмосфера, реших да си направя " Коледен Маникюр".



   На безименния пръст нарисувах подарък, на палеца е костюмът на Дядо Колега, а на останалите пръсти  са коланите на малките джуджета (с малко повечко въображение, можете да успеете да си ги представите). Разбира се не съм професионална маникюристка и не се получи, така както ми се искаше, но идеята беше да внеса и в ежедневната  ми визия малко коледен настроение.





   Продуктите който използвах са: гелообразният лак за нокти на Golden Rose 17, основа на Perfect  и три лака за рисуване с тънка четка пак на  Golden Rose (бял № 101, черен № 106 и сребрист  107).



   Гелообразният лак на Golden Rose. От доста време го имам, използвала съм го вече много пъти и мога да дам своето безпристрастно мнение. Цветът, който имам аз е 17, бих до оприличила на цвят малина. Харесва ми това, че е страшно покривен, само един слой е напълно достатъчен, без да има и следа от незапълнени линии. Относно издръжливостта на мен лично ми издържа максимално два дни, като на втория вече е почнал да се бели на връхчетата. Прочетох много положителни мнения за него, но при мен каквото и да правя просто не може да се задържи дълго време. Може би заради това не съм си купила и други цветове въпреки, че наистина са страхотни.

   Лакове за рисуване са на Golden Rose са ми любими,  винаги тях си купувам. Покривни са, издръжливи, пък и имат голямо разнообразие от цветове.



   Основата, която използвам напоследък е тази на Perfect Speed Dry. Доволна съм от нея, предпазва нокътя от изсушаване и нацепване. Понякога ми се образуват малки балончета, но за всяко нещо си има решение. Удрям го в масата и нежеланите мехурчета просто изчезват.


Весели празници, да си изкарате една незабравима Коледа и една прекрасна Нова Година!

А вие с какъв маникюр ще посрещнете Коледа?


   Ще се радвам да ми оставите коментар. Присъединете се и към Facebook страницата ми. Пишете ми и на е-майл: attractivestyle@abv.bg.

Поздрави!
Attractive Style








1 коментар:

  1. Хаха, това с масатазвучу много лудо :дд Аз ще съм с Essie Bahama Mamma и отгоре China Glaze Ruby Pumps на Коледа. А продуктите на Перфект са много добри за цената си, ползвала съм техни лакове и основата им. За нея мога да кажа, че е супер, обаче почна да става на балончета и да се сгъстява, като я преполових.

    ОтговорИзтриване