петък, 8 февруари 2013 г.

Грижа за кожата на лицето през зимата

   Здравейте момичета! Много се извинявам за дългото ми отсъствие, но бях в сесия. Трябваше да взема 10 изпита и то на немски език, а това е първата ми сесия на чужд език. За щастие те минаха, мисля че се справих отлично и сега вече имам време за блога ми. Тъй като не съм писала от миналата година, искам да и пожелая много здраве, защото без него не можем, любов, за да сте щастливи и успехи, за да се чувствате пълноценни. Днес ще ви представя продуктите, с които се грижа за лицето си, и които ме спасяват в студените дни. 



    Това са почистващия продукт на Balea, водата за лице отново на Balea и дневния крем за лице  на Florena.  Първото нещо, което правя е да почистя лицето си от грима - обикновено с продукт за почистване за грим (можете да видите някои от любимите ми тук и тук ). Винаги, независимо колко съм уморена, премахвам грима си, за да се предпазя  от бръчки. През зимата се грижа за лицето си повече, от колкото през другите сезони, защото студа направо го съсипва. Кожата ми се дехидратира и започва да се бели около носа. За да не се стига до там, ежедневно сутрин и вечер задължително измивам лицето и деколтето си с  този 95% натурален продукт на Balea. Хареса ми, че е с натурални съставки, подходящ е както за почистване на лицето и порите, така и за отстраняване на недобре премахнатия грим. На опаковката пише, че е с екстракт от био краставици, което го прави да  мирише прекрасно. Не съдържа силикон, парабени, минерални мазнини, както и оцветители. Харесва ми да се мия с него, не люти на очите, използва се много лесно, тъй като консистенцията му е като на душ гел. След измиването си чувствам кожата си по-мека, но някак си не я усещам така свежа , както примерно когато използвам ексфолианти. Количеството му е стандартно 200 мл., а цената не си я спомням, но беше ниска, все пак е продукт на  Balea.


                         

    Следващата стъпка е да почистя лицето си с водата на  Balea. Този продукт е идеален за мен. Малко скептично си го купих, но определено не съжалявам, толкова много ми хареса, че като  свърши отново си го купих, което рядко правя. Обикновено не повтарям продуктите, обичам да експериментирам с нови и различни продукти, но този успя да ме спечели като редовен потребител. От както го използвам наблюдавам видим резултат. Пъпките определено намаляха, независимо от целия стрес покрай и изпитите, дори и когато съм преди цикъл (тогава направо никнат като гъби). След него усещам кожата си чиста, сякаш никога не се е замърсявала. Препоръчвам ви го с три ръце. Моята вода е за суха до чувствителна кожа, но се предлага и за нормална и мазна кожа. Цената му беше само 0,85 евро.

                       



  И накрая завършвам ежедневната си грижа с дневния крем на Florena. Отново е с естествени съставки Био- Алое Вера и LSF 6. Пише, че предпазва кожата 24 часа, за което не мога да гарантирам, тъй като не мога да определя кога спира да ме защитава. Специално си търсих дневен крем, който да хидратира и да е подходящ за възрастта ми. Смятам, че още ми е рано да се мажа с кремове за бръчки, защото още нямам такива, пък и те започват от 25 години, а аз имам още няколко годинки до тогава. Изключително държа на естествените съставки, защото смятам, че с колкото повече химия третираме лицето си, толкова повече го съсипваме. Кремчето е хубаво, 50 мл. е, харесва ми. Въпреки, че е дневен и е за суха и нормална кожа, на мен ми е малко мазен и го използвам като нощем крем. В него отново няма силикон, оцветители, минерални мазнини, както и PEGs. Цената му е около 4 евро. Купих си го от ДМ.
    

                          














     От време на време почиствам лицето си с ексфолиант. Трик, който влияе прекрасно на лицето ми е да завря вода на котлона и за 1 минутка да постоя над тенджерата. Това е най-добрата и естествена худратация, порите се разширяват и по-лесно се почистват. Ако искате да разберете как се грижа и за кожата на цялото ми тяло, можете да прочете статията ми "Грижа за кожата през зимата" ето тук.

   Дано съм била полезна. Ако още не сте се присъединили към Facebook страницата ми, можете да го направите сега тук. Пишете ми и на  e-mai: atractivestyle@abv.bg

 Вие как се грижите за кожата си през зимата?


Поздрави!
Attractive Style

2 коментара: