вторник, 12 февруари 2013 г.

Маникюр "Свети Валентин" :)

   Здравейте момичета. Скоро идва така обичания от всички влюбени празник, а именно Свети Валентин. Ето и от къде дойде днешното ми вдъхновение за този маникюр.


Продуктите, които използвах са:

1. Базата за нокти на р2 (очаквайте специална публикация).


2. Лак на  Golden Rose 204, който използвах в публикацията ми за френски маникюр, можете да го видите ето тук, както и в статията ми за "Нови придобивки" .


3. Сърчицата ги нарисувах с гелообразния лак на  Golden Rose 17, за който писах в


4. Запечатах го с топ лака на р2, за който също очаквайте специална публикация. Преди да го нанесете, задължително изчакайте рисунката да изсъхне добре, в противен случай рискувате тя да се размаже.


5. И накрая за омекотяване на кожичките използвах олиото на р2, за което специално ще посветя статия.


Това е просто една идея, как можете да направите вашият маникюр да изглежда празничен за този специален ден на влюбените. Ако пък не го празнувате, винаги можете да пийнете чаша вино по случай Трифон Зарезан. Пожелавам ви едно незабравимо изживяване, изпълнено с красиви емоции.

   Подкрепете ме като се присъедините към Facebook страницата ми тук. Свържете се с мен и на е-майл: attractivestyle@abv.bg

Поздрави!
Attractive Style






1 коментар: