понеделник, 11 февруари 2013 г.

Четворка сенки на Essence quattro

   Здравейте, красавици. Тези дни съм доста по - свободна и с удоволствие се наслаждавам на страстта ми - козметиката като цяло. Подготвила съм ви кратка публикация за тази четворка сенки на  Essence. 


   Нямах намерение да си ги купувам, но при една от поредните ми разходки до ДМ, видях щанда на Essence с огромни намаления и не успях да се сдържа и си ги купих. Цената им беше 0,95 евро цента. Прибрах се и веднага ги изпробвах. Ако трябва да обобщя впечатленията си от тях то бих казала, че са добри. Харесва ми комбинацията от четирите цвята. Направих си грим като ги използвах всичките. В началото на окото и под веждата нанесох белия цвят. Той е матов и не много покривен. След това нанесох по целия клепач светло сивите сенки, те също са по-скоро матови с лек и незабележим блясък. На края на окото нанесох тъмно сивият цвят. За да не е толкова сив грима, като акцент нанесох лилавите сенки на средата на клепача. Получи се доста сладко. За съжаление все се пробвам да снимам гримът си, но изобщо не ми се получава. Или ще стане размазано или пък няма да го заснема целия, или ще е твърде отдалече и няма да се видят хубаво цветовете, или пък на преден план ще е носът ми, или ако снимам по-отблизо  фокуса се размазва. Направо ужас. Ако имате някакви идеи как да снимам грима си, ще съм ви много благодарна. За да добиете представа как стоят сенките ги нанесох върху ръката си.


   Сенките не са много покривни, но на мен ми харесва да ги нося за ежедневен грим, но задължително с основа за сенки отдолу. Доволна съм от покупката си. 

   Дано да съм била полезна. Подкрепете ме като се присъедините към Facebook страницата ми ето тук. Пишете ми и на е-майл: attractivestyle@abv.bg


Прекрасен ден, изпълнен с много усмивки :)


Поздрави!
Attractive Style




1 коментар:

  1. Здравей, адашке

    Много хубав пост. За снимките на грима - най-добре е да ангажираш някой вкъщи да ти асистира, иначе не знам и аз, наистина ще е много трудно сама. Поздрави!

    PS: "Подкрепете ме като се присъедините към Facebook страницата ми ето тук" - нещо не се е добавил както трябва хипер-линк...

    ОтговорИзтриване