петък, 16 януари 2015 г.

Дълготраен грим с AVON

 Здравейте прекрасни мои читатели,

днес съм решила да ви запозная със серията за дълготраен грим на AVON.





  Фиксираш спрей за дълготраен грим. Нова мода в козметичната индустрия. Фиксиращият спрей се използва след като цялостният грим на лицето е напълно завършен.  Начин на употреба:  Задържате спрея на около 20-25 см от лицето и на затворени очи впръскваме 2-4 пъти. Консистенцията наподобява вода, не люти, няма мирис. Усеща се все едно сте  напръскани с вода, не създава усещане за тежест или дискомфорт. По описание  прави гримът да изглежда по-натурален,

без резки линии и граници. Това негово свойство не мога да го потвърдя, тъй като аз използвам спрея само за важни събития и естествено съм се постарала доста с грима и не допускам да се забелязват каквито и да е било граници или линии. Мога да потвърдя, че гримът ми издържа значително по-дълго време. Съдържа 125 мл., аз си го купих за 4,9 лв.




  Основа за сенки. Опаковката е много компактна, стъкло с пластмасова капачка.Съдържа 3 грама продукт, което е напълно достатъчно количество за доста дълго време. Съвсем малко от продукта е необходими за да се покрият клепачите. Консистенцията е лека, размазва се лесно. Цветът е телесен и идеално покрива малките венички. Бих казала, че има средна издръжливост в сравнение с основите на Аrtdeco  или на p2 ,коите за мен са абсолютни фаворити. Купих си я за 3-4 лв.


  Като заключение бих казала. че продуктите за фиксация на грима на AVON не са никак лоши. Има и много по-добри на пазара, но за цената си наистина вършат работа.


  Надявам се да съм била полезна. Ще се радвам да споделите с мен впечатленията си за тези или за подобни продукти.

Целувки,
Attractive Style

2 коментара:

  1. Здравейте, имаме отворена програма за безплатно тестване на продукти от всички, които имат блогове за красота, мода и лайфстайл. Ако проявявате интерес може да се обърнете към нас на адрес: t.markova@parfimo.bg

    ОтговорИзтриване