петък, 5 октомври 2012 г.

Новата спирала на Avon- Super Drama

   Здравейте момичета. Поводът за днешната ми публикация е новата спирала на Avon- Super Drama. Още от самото заглавие " Първата спирала с революционна ветрилообразна четка", някак си убеждаващо насочва вниманието към себе си. В свят на жестока конкуренция, всяка марка гледа да изпревари другите с някоя " иновационна " и иноваторска идея по отношение на своите продукти, било то външен вид,  формула, удобство и т.н. Няма да ви заминавам повече  с икономически въпроси, а искам да наблегна на това "ново" откритие при спиралите.


   По отношение на дизайн и опаковка не представлява нищо особено. Ако не ме бяха изненадали с невижданата от мен до сега "ветрилообразна четка", може би изобщо нямаше и да помисля да си я купувам (при наличие на толкова много чакащи и заровени в шкафа спирали).  Разбира се като момиче и още повече като Beauty- блогърка, любопитството ми надделя и си я поръчах. При самото й получаване изобщо не дочаках да се прибера, за да я отворя и изпробвам, а още на улицата "разкъсах" опаковката и започнах да се "разкрасявам". Беше ми много интересно какво всъщност представлява прословутата четка. 


   На снимката не се вижда ясно, но действително гумените реснички не приличат на ветрило, а по скоро на трапец. Това няма никакво значение. Важното е как прави да изглеждат миглите ни. Най-значимите признаци, за да се определи една спирала като хубава са:
- Да не сплъстява или слепва миглите. Виждали сте по рекламите, как всички момичета са с ясно подредени и разделени мигли една от друга. Това е търсеният ефект. Нашата спирала с това си първо изпитание се справя чудесно. 
- Да придава дължина и обем. Имала съм всякакви спирали на всевъзможни марки и повечето от тях са ме разочаровали. Тази обаче ми направи голямо впечатление, тъй като от първия ми опит с нея, подчерта връхчетата на миглите ми и им придаде обем, колкото е възможно разбира се. 
- Издръжливост и ронливост. За спирала на  Avon, издръжливостта е добра, може би някъде около 4-5 часа, обаче това за мен си е голям недостатък. Знаете всеки си има своите ангажименти от сутрин до вечер, и забързани в ежедневието си, нямаме време постоянно да се занимаваме с грима си и търсим трайни продукти. На мен ми е страшно неприятно, когато започва да ми се рони спиралата. Освен, че изглежда грозно (дължината и обема се нарушават), пък и непрекъснато трябва да се чистим, което е страшно досадно и неудобно.
- Извитост. Моето мнение тук, е че колкото и да ни е хубава спиралата, без извивачка за мигли, просто няма как да получим желаният резултат. 
- Цена. Цената и е добра, разбира се когато е намалена, тъй като за 15 лв, можем да си купим спирала примерно на Maybelline- Illegal Length линк, която е страхотна. Извива, придава обем и дължина и най-важното супер издръжлива е и не се рони.


  Като обобщение бих казала, че е добра спирала.Четката й определено си заслужи цялата хвалба и реклама. Наистина е много интересна и придава търсеният ефект.  Ще си я изхабя с голямо желание. Самото и име
"Super Drama" отговаря на същността й.



  С коя спирала сте в момента?



    Дано да съм била полезна. Ще се радвам да посетите Facebook страницата ми тук.
Ако сте  изпробвали новата спирала Super Drama , напишете ми вашето мнение при коментарите. Свържете се с мен и на e-mail: attractivestyle@abv.bg .

Поздрави!
Attractive Style

4 коментара:

  1. Аз продължавам да ползвам спиралата на GR Maxim eyes в комбинация с Comb it на Avon и съм страхотно доволна :) В общи линии са страхотна алтернатива на скъпите Loreal-ски, които ползвах досега :)
    Но и тази изглежда добре :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Добри спирали използваш, за тях съм чувала само суперлативи. Много искам да се сдобия и аз с тази на Avon - Comb it, но за съжаление смениха тийнейджърската серия и не я предлагат вече.

      Изтриване
  2. И аз съм с GR MaximEyes, ама искам да пробвам нещо друго. Та, най-вероятно след като я намалят ще си я взема. :) Страхотно ревю. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря за оценката! Като се сдобиеш с нея, ще очаквам да споделиш мнението си задължително :)

    ОтговорИзтриване