петък, 26 октомври 2012 г.

Лосион за почистване на грим на Balea

   Здравейте момичета. Вечер е, късно е и аз трябва да уча доста (цяла нощ), за това сега е идеалното време за писане на публикации. И ето вместо да залягам над книгите, се отдавам на любимата ми мания - козметиката. Продуктът, за който ще ви разкажа днес е "Лосион за почистване на грим на Balea".


   В Германия съм и все пак тя е майката на  така любимият ми ДМ и едно от развлеченията ми тук е, честото разглеждане и мотане из стилажите му. Не мога да спра да ходя там, защото асортимента е толкова голям, постоянно правят някакви промоции и непрекъснато ме привличат с все нови и нови продукти. Една разходка до ДМ обикновено ми продължава поне 1 час, като се има в предвид, че разглеждам "набързо". Първото нещо, с което се сдобих беше именно този лосион. Хареса ми това, че съдържа Алое Вера. То има над 200 полезни съставки, сред които 20 минерала, 18 аминокиселини и 12 витамина. Освен за кожата, то е много ефикасно и за цялото тяло. Напоследък алое вера придобива все по-голяма популярност и се среща дори и в хранителните продукти. Още от  миналото  се  използва за медицински нужди. Неговите листа също са употребявани за лечение на изгаряния, рани и други кожни нарушения. 


   Добре е винаги да почиствате гримът си. Ако спите с него на сутринта на нищо няма да прилича, пък и е вредно за самата кожа. Запушват се порите, по-бързо се образуват  неприятните бръчки и  кожата ни се състарява преждевременно. Лосионът за почистване на грим на  Balea не съдържа алкохол, което е супер, защото той изсушава . Като цяло този продукт почиства добре. Не е мазен, няма олио в него. Като консистенция е подобен на тоник. За съжаление не се справя хубаво очната линия, било то гелообразна, течна или суха. В стремежът си да я премахна, често ми се случва да търкам окото си повече и в крайна сметка резултатът е зачервена кожа, недоизчистен грим и голямо използвано количество продукт. Със сенките и за по-леките гримове се справя идеално.  Миризмата му е много приятна, количеството му е 100 мл. За съжаление  не бих си го купила отново. Цената му беше под 2 евро. 


   Надявам се да съм била полезна. Ще се радвам да споделите с мен мнението си за почистващите продукти. Присъединете се и към Facebook страницата ми тук. Пишете ми и на е-майл:  attractivestyle@abv.bg

Вие как почиствате гримът си?


Поздрави!
Attractive Style

4 коментара:

  1. Здравей! Прекомерно търкане на очите е супер вредно. Все пак кожата там е най-нежната част от лицето и може би е по-добре да се инвестира в малко по-качествени и нежни продукти. Поздрави- http://bygabriela24.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ползвала съм и от по-скъпите, но мога да кажа,че някой от тях са просто ужасни. Все едно съм си хвърлила парите на вятъра. Цената за мен не е критерии за качество. Попадала съм на страхотни по-евтини продукти, които надминават по качество доста прочути марки.

      Изтриване
  2. Ползвала съм този продукт, не е лош, но двуфазният дегримьор на Лореал си ми остава най-любим, той се справя отлично! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ооо да, двуфазният дегримьор на Лореал е просто страхотен. Винаги него си купувах, но реших, че сега е време за малко експериментиии :)

      Изтриване