понеделник, 23 юли 2012 г.

Сет в лилаво

   Здравейте момичета! Как си прекарвате лятото? Това е любимият ми сезон, не пропускам възможността да му се порадвам и да се полюбувам на природата. Лятото е времето, в което обожавам да нося ярки цветове, да експериментирам не само с грим, но и с комбинации от дрехи и аксесоари. Като съм заговорила за тях, реших да ви покажа моя сет в лилаво, който напоследък доста често нося, идеален е за сезона, но същевременно е подходящ за освежаване на тоалета през цялата година.

  Много ми харесва да си правя комплектчета от гердан, обеци и гривна. Напоследък си купувам доста лилави дрехи и естествено няма как да пропусна да си сложа и тези прекрасни за мен бижута. Материалът, от който са изработени, е преливащ. В случая е лилаво-сребрист. Имам си едно магазинче в квартал "Младост 1А" в София, което се намира на всеизвестните "пътеки". Хубавото, е че почти всички неща са изработени ръчно, в повечето случаи по желание на клиента правят различни комбинации, така че няма вариант на улицата да срещнеш "клонинг". Продават и всевъзможни материали, кукички, висулки, верижки, механизъмчета и т.н., за да си ги изработваме и сами.



   Никога до сега не съм си правила сама бижута, но сега като се замисля, защо не. Като намеря малко повече време може да експериментирам. Ако някоя от вас майстори такива неща, ще се радвам да ги видя. Можете да ми пратите снимчици на е-майл attractivestyle@abv.bg .
  Aко имате някакви въпроси към мен, пишете ми на посочения е-майл или пък в чата ми или просто ми оставете коментар, ще ви отговоря при първа възможност. Присъединете се и към страничката ми във Facebook линк . Това е от мен за днес, желая ви един прекрасен и усмихнат ден.

Поздрави!
Attractive Style

Няма коментари:

Публикуване на коментар