сряда, 25 юли 2012 г.

Френски маникюр

   Здравейте момичета. Ако се чудите какъв маникюр да си направите, или пък не ви се носи нещо ярко, а по скоро по-традиционно и елегантно, което да стои прекрасно както в ежедневието, така и на някои повод, то моето предложение е "Френски маникюр".

   Съвсем наскоро моят приятел имаше рожден ден и разбира се преди това течеше трескава подготовка за празненството, но както сами можете да се досетите освен всички тези организации трябваше и да се накипря. Избрах си роклята, обувките, бижутата, грима и точно когато си мислех, че всичко е под контрол, се сетих, че всъщност сам забравила нещо- какъв ще ми е маникюрът. Със сигурност знаех, че не исках да е едновцетен, трябваше да отива на червената ми рокля, отхвърлих идеята за червен лак и в главата ми светна лампичката за класическия френски маникюр. Идеално си пасна с тоалета ми. Лакът, който използвах е на Golden Rose № 204. Доволна съм от него, покривен е. Писах за него в статийката си на тема "Нови придобивки"
Ако ви е интересно как изглеждах, ще кача снимки на страничката ми във  Facebook  линк или ще драсна някоя публикацийка.

Можете да ми пишете и на е-майл attractivestyle@abv.bg
Успешен и усмихнат ден.
Поздрави!
Attractive Style




Колко от вас скоро са си правили такъв?

2 коментара:

  1. На мен ми е интересно - може ли линк :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Разбира се, заповядай http://www.facebook.com/media/set/?set=a.461393973885385.110464.449815348376581&type=3#!/pages/Attractive-Style/449815348376581 . Извинявам се за качеството на снимките, но съвсем изключих да се снимам отблизо, самостоятелно и в цял ръст. Наложи се да изрязвам от други снимки, за да добиете представа.

    ОтговорИзтриване