събота, 7 юли 2012 г.

Сенките за очи на Loreal


   Здравейте момичета! Завладяна от прекрасни впечатления от единичните сенките на Loreal, реших да пиша за тях.



 Цветът,  който имам аз е 004 Forever Pink . Мога да го определя като много нежно розово, с отблясъци. На слънце може да измени цвета си по в прасковената или телесната гама. Съдържа 3,5 грама продукт. Опаковката им е пластмасова, но изглежда доста стабилна. Сенките са ситно смлени и пресовани. Трудно биха се разпиляли, тъй като имат вътрешно капаче, което  не им позволява  да се разтрошат. Побират се и в най-малката чантичка или козметичен несесер. Консистенцията им е такава, че по-лесно се нанасят с пръст, отколкото с четка, било то мокра или суха или пък с апликатор.  За издръжливостта  им мога само да кажа, че са  доста трайни, издържат цял ден и цяла нощ, като изобщо не помръдват, дори без да съм използвала основа за сенки. Цената им е 15 лв. , но според мен си заслужават всяка стотинка. Ето как изглеждат и върху ръката ми:
  

Хвърлила съм око на още няколко цвята. За мое огромно съжаление зеленият цвят не се предлага в България. Може да се поръча чрез някой сайт. Надявам се да съм била полезна. 
Имам си вече и страничка във Facebook: http://www.facebook.com/pages/Attractive-Style/449815348376581 , можете да ми пишете и на e-mail: attractivestyle@abv.bg , както и да ми оставите коментар или пък да споделите нещо  в чата, с удоволствие ще ви отговоря.

Поздрави!

Attractive Style                              

3 коментара:

  1. Днес им се чудих на тези сенки и така и не ги взех... много ме е яд

    ОтговорИзтриване
  2. Здрсати :)

    И аз съм им фенка на тези сенки, сега съм си харесала един златист нюанс, но имам токова други неща за купуване, че определено изнемогвам финансово и ще почакат :) Иначе са едни от най-добрите по нашите магазини, според мен - като трайност и цена :)

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотни са, наистина си заслужават, няма да съжаляваш :)

    ОтговорИзтриване