сряда, 8 август 2012 г.

Лосион за почистване на грим на Bioten

   Здравейте момичета. Както обещах в публикацията си за "Новата спирала на Maybelline- ILLEGAL Length mascara ",  съм ви подготвила отделно ревю за този прекрасен лосион за почистване на грим на Bioten.

 


    За пръв път си купувам продукт на тази марка. Разхождах се из ДМ като специално си търсех почистващ лосион за грим, който да е подходящ както за отстраняване на цялостния грим на лицето, така и за най-деликатната част - очите. Много продукти щипят или дразнят по някакъв начин очите, ако специално не са предвидени да почистват точно тази част от лицето.  На опаковката на Bioten пише цитирам: " Ефективно почиства деликатната област около очите с подхранваща комбинация от естествени активни съставки." Да тук съм напълно съгласна, идеално премахва грима и най-важното не дразни очите. 
    Допълват още: " Протеините от памук подхранват ефективно миглите и намаляват раздразнителността на кожата. Витамин В5 поддържа нейната еластичност." Да ви кажа честно изобщо не съм забелязала промяна в състоянието на миглите ми. По принцип нямам проблеми с кожата и съм прекалено млада, за да усетя някаква разлика в еластичността и след употребата на този продукт.
     Миризмата му е страхотна, ухае на свежест, напомня ми на някой душ гел, но в момента не мога да се сетя на кой точно. Консистенцията му е страхотна, изобщо не е мазна, по скоро мога да я оприлича на тоник за лице. След като изчистя гримът си, чувствам кожата си чиста и свежа. Цената му е около 4 лв. Съчетавайки качеството му с ниската цена, наистина този продукт става предпочитан от мен. Препоръчвам ви го.
     Това е от мен за днес. Надявам се да съм била полезна. Ако още не сте се присъединили към страницата ми във Facebook, можете да го направите сега линк . Желая Ви прекрасен и успешен ден.

Поздрави!
Attractive Style

2 коментара:

  1. Благодаря за ревюто, онзи ден търсех нещо за почистване на очен грим в Лили и се чудих за този, беше и малко намален, но не посмях, тъй като повечето околоочни продукти ми лютят. Непременно ще го пробвам! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Радвам се, че ревюто ми ти е дошло точно навреме :) Изпробва ли го вече?

    ОтговорИзтриване