четвъртък, 16 август 2012 г.

NOTD: Catherine Arly 917 + Perfect Graffiti (Напукващ се лак)

   Здравейте момичета! Помните ли така нашумелите от миналата година напукани маникюри? Специално за тях е посветена днешната ми публикация. 

  



   Избрала съм комбинацията от Catherine Arly 917 ( използвана за основа) и  Perfect Graffiti. На снимката не могат да се видят точните цветове, но затова аз ще ви ги опиша как изглеждат, за да добиете по-ясна представа.  Catherine Arly 917 е много сладък розово бонбонест или по-точно цвят диня, но не от най-ярките, а по скоро по светличък. Всеки път когато го погледна го асоциирам с бонбони и чак ми се иска да си отхапя от него. Доста е актуален за летния сезон. Беше ми фаворит доста дълго време, не че сега не е. Стои сладурско носен самостоятелно, но днес ми послужи за идеалната основа за напукващия лак. За качеството му няма какво да коментирам, както останалите лакове на тази марка е страхотен, издръжлив, плътен, дълготраен. Имам го от една година някъде и само леко се е посгъстил. Направо съм удивена от тази марка.




   Графитеният лак на  Perfect Graffiti е точно бебешко момичешко розово. Матов е, много лесен за употреба. Единственото правило, за да се получи този напукващ ефект е да се нанася само един слой, ако се мине отново с четката отгоре просто няма да се напука. След няколко секунди като магия почва да изчезва част от нанесения слой и готово. Най-накрая се минава с топ пак, за да се запечата. Много ефектно стои. От графитената серия на Perfect има още няколко цвята ( черен, бял, син, червен и др.). Предлагат се в стандартната си опаковка, както и в този мини вариант, който имам аз. Съдържа 6,5 мл. продукт. Взех си мъничкият, защото си мислех, че много бързо изсъхва и щеше да ми е жал да  го хвърля неизхабен, но се оказа  всъщност, че не е така. Купих си го заедно с този на Cathetine Arly 917. Все още е в перфектна форма за идеално нанасяне.


Бонус. Балсам за устни Nivea  Fruity Shine с цвят Pink Guava.


  Разкошен е, с мирис на нар. Понякога ми иде да си отхапя устните. Съдържа блестящи частици. Хидратира, пише че придава лек розов цвят на устните, но на мен изобщо не ми стои така. Бих си го купувала постоянно, но съм решила да изпробвам всичките балсами на Nivea и просто няма как скоро да си го купя отново.
  Това е от мен, надявам се да съм ви дала идея за разнообразяване на маникюра. Прекрасен ден от мен.
Поздрави!
Attractive Style


Няма коментари:

Публикуване на коментар