неделя, 5 август 2012 г.

Новата спирала на Maybelline- ILLEGAL LENGTH Маscara

Здравейте момичета ! С малко закъснение днес ще ви разкажа за впечатленията си от новата спирала на  Maybelline - ILLEGAL LENGTH, Mascara Fiber Extension.


1. Външен вид.

Интересното на тази спирала е външният вид. Както сами виждате е извита, не знам защо, но някакси  я асоциирам   с лък. Първоначално се притеснявах дали ще е удобна за ползване и за щастие съмненията ми се опровергаха и се оказа наистина доста лесна за употреба. Опаковката е сива с розово-цикламени надписи.

2. Съдържание.

Спиралата не се отличава от другите с количеството си, тъй като съдържа 6,9 мл. продукт. 

 3. Четката.        

Относно четката бях много скептична, тъй като изобщо не харесвам тези с косъмчетата. Пробвала са доста спирали с такива четки, но изобщо не могат да направят миглите ми да изглеждат добре. Или се спластяват и не могат да се разделят добре, или изглежда все едно изобщо не съм си слагала спирала или пък в стремежа да разделя миглите си една от друга се получава преслояване, което изглежда ужасно грозно. Вместо да се добие ефекта на отворено око, на мен се получава ефекта на "цапаница". Все едно съм се оставила в ръцете на някое малко детенце да си поиграе и да ме наклепе изцяло. Може би проблемът е в мен, но така или иначе, това не ме спря да изпробвам тази на Maybelline - ILLEGAL LENGTH Маscara.  Както виждате с доста предубеждения си я закупих. Гледайки я накриво започнах да я нанасям. И хоп, като по чудо се получи страхотно. Тъй като спиралата е с удължаващ ефект, направи миглите ми да изглеждат дълги, а това не ми се беше случвало с друга спирала, освен с любимата ми  на Oriflame Wonder lash mascara.  




4. Трайност.

Относно трайността, мога само да я хваля. На рождения си ден бях с нея и издържа чак до другия ден привечер, без изобщо да се натроши, излющи или пък да почне да се рони. През сялото време изглеждаше все едно току що съм я нанесла. От тогава всеки ден само нея използвам.

5. Цена.

Лично аз си я закупих за 9 лв., тък като беше на промоция. Сега мисля, че вече си е с постоянната цена около 13- 15 лв. не знам точно, ще ви излъжа.

6. Заключение.

Момичета, задължително пробвайте тази прекрасна спирала. Въпреки, че бях доста скептична към нея, успя да ме зарадва и да ме накара да променя малко мнението си за четките с косъмчета. Мисля, че си заслужава да инвестирате в нея. Аз отново  бих си я купила.

 Бонус- лосион за почистване на грим на  Bioten. 

 За по-лесно почистване  на спиралата или какъвто и да е било грим, Ви предлагам лосиона за почистване на грим на Bioten. За него ще направя отделно ревю. 



Надявам се да съм била полезна. Хубав и слънчев следобед.
Ако още не сте се присъединили към страничката ми във Facebook, можете да го направите сега линк. Можете да ми пишете и на е-mail: attractivestyle@abv.bg
Поздрави!

Attractive Style

Няма коментари:

Публикуване на коментар