четвъртък, 2 август 2012 г.

ТАГ " Седемте смъртни гряха в козметичните продукти/красотата "

Здравейте момичета! Открих още един ТАГ  на  блогърката Силва на тема " Седемте смъртни гряха в козметичните продукти/красотата". Страхотна идея, за което я поздравявам. Ето и моите отговори!


1. Алчност
Кой е най-евтиния козметичен продукт,който притежаваш?А най-скъпият?
    Не бих могла да се похваля,че притежавам скъпи продукти. Ако изключим парфюмите, най-голямата ми инвестиция е за палитрата ми с 120 цвята. Най- евтиният ми продукт e лакочистителят на Forte.

2. Гняв
С кой козметичен продукт имаш love/hate връзка ? И с кой си се сдобила най-трудно?
    ФДТ, понякога ми натежава върху лицето или просто мисълта за него ме кара да го чувствам така, но ефекта след нанасянето му е страхотен, кожата ми изглежда идеална, с равномерен тен и без зачервявания или други недостатъци по кожата.
    Най-трудно се сдобих със зелените единични сенки на Loreal - 009 Permanent Kaki. Нямаше ги в България, дълго време ги издирвах и накрая чаках да пристигнат чак от Русия.

3. Чревоугодничество
Кой козметичен продукт, който притежаваш е най-вкусен?
    Повечето ми червила и гланцове са много вкусни. Когато си ги купувам винаги ги помирисвам, тъй като имам непоносимост към гадно миришещите продукти.

4. Мързел/ Леност
Кой козметичен продукт пренебрегваш защото те домързява ?
  ФДТ и понякога базата за грим или сенки.

5. Гордост
Кой козметичен продукт ти дава най-голямо самочувствие?
  Коректор, тъй като прикрива недостатъците ми и понякога може да замести изцяло ФДТ.

6. Похотливост
Кое е нещото което намираш за най-привлекателното в мъжете?
  Очите и усмивката за мен са най-важни. Има парфюми, които просто ми действат като афродизиак.

7. Завист 

Кой козметичен продукт бихте искали да получите като получите като подарък ? 
   Warm палитраta на Coastal Scents както  и хайлатъра и течния руж на Мас.

Това е от мен момичета. Желая ви едни прекрасен ден, изпълнен с вълнуващи моменти.
Присъединете се и към страничката ми във Facebook тук. За повече контакти може да ми пишете и на емайл  attractivestyle@abv.bg

Поздрави!
Attractive Style

Няма коментари:

Публикуване на коментар